بنگر: با اسکوچیچ شانسی برای موفقیت نداشتیم/ لیگ بعد از جام جهانی جذاب می‌شود

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره عملکرد تیم پرسپولیس در 9 بازی گذشته گفت: پرسپولیس بعد از دو تساوی ابتدایی در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و روند مثبتی داشت، اما تعطیلی لیگ تا حدودی به ضرر این تیم تمام شد. معمولاً در سالی که جام جهانی برگزار می‌شود مدام شاهد تعطیلی مسابقات هستیم و این موضوع روی کیفیت فنی تیم‌ها تأثیر می‌گذارد.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس دو بازی مهم با ملوان و مس کرمان دارد که به هیچ عنوان ساده نیستند. امیدوارم پرسپولیس از هر دو بازی شش امتیاز را بگیرد تا به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است، تصریح کرد: نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و شش هفت تیمی که بالای جدول هستند برای خودشان شانس قائل هستند. فکر می‌کنم بعد از جام جهانی شاهد لیگ جذابی باشیم و در نهایت امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود.

بنگر در واکنش به اینکه برخی هواداران و پیشکسوتان اعتقاد دارند، تیمِ گل‌محمدی زیبا بازی نمی‌کند، یادآور شد: به‌ هر حال هواداران پرسپولیس توقع دارند تیم‌شان زیبا بازی کند، ولی نتیجه گرفتن هم مهم است. پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است و امیدوارم که این روند را ادامه دهد. یحیی گل‌محمدی هم به خوبی به شرایط تیم اشراف دارد و باید اجازه دهیم تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.

بنگر در مورد شرایط تیم ملی بعد از بازگشت کی‌روش گفت: من معتقدم که اگر اسکوچیچ می‌ماند شانس زیادی برای موفقیت در جام جهانی نداشتیم. امیدوارم با کی‌روش نتایج خوبی بگیریم.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.