فرصت 48 ساعته گل‌گهری‌ها برای ارسال لایحه دفاعی به کمیته انضباطی/ رسیدگی به پرونده در هفته آینده

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بررسی اتفاقات و حواشی دیدار تیم‌های گل‌‌گهر سیرجان و استقلال، روز گذشته در حکمی ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال را دو جلسه از همراهی تیمش محروم و مبلغ 400 میلیون تومان نیز جریمه کرد.

در بند آخر حکم کمیته انضباطی اعلام شد این پرونده درباره رسیدگی به تخلفات باشگاه گل‌گهر سیرجان و افراد منتسب به این تیم مفتوح است. پیگیری خبرنگار خبرآنی در این باره نشان می‌دهد کمیته انضباطی امروز (سه‌شنبه) در نامه‌ای به باشگاه گل‌گهر اعلام کرده است این باشگاه 48 ساعت فرصت دارد تا دفاعیات خود درباره این پرونده را به کمیته انضباطی ارسال کند.

کمیته انضباطی پس از دریافت لایحه دفاعی باشگاه گل‌گهر؛ هفته آینده در این‌باره تشکیل جلسه خواهد داد و برخلاف روند رسیدگی در حکم ساپینتو، هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی گل‌گهر به این کمیته احضار نخواهند شد و براساس دفاعیات کتبی آنها حکم کمیته انضباطی صادر خواهد شد.

به گزارش خبرآنی، در جریان دیدار تیم‌های گل‌گهر و استقلال، سعید الهویی مربی گل‌گهر و ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و به همین دلیل داور با کارت قرمز این دو مربی را از روی نیمکت اخراج کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.