جامعه کارگری لرستان از توقف چرخه تولید کشور جلوگیری کرده‌اند

خبرآنی/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: جامعه کارگری استان همزمان در دو عرصه تولید و جهاد حضور فعال داشته و به رغم تمامی تنگناها از توقف چرخه تولید کشور جلوگیری کرده‌اند.

علی جهانی در یادواره شهدای کارگر شهرستان خرم‌آباد که در شرکت شیر پگاه لرستان با حضور فرمانده سپاه خرم‌آباد و دیگر اقشار کارگری برگزار شده بود به جایگاه ویژه کارگران در زمان انقلاب، جنگ تحمیلی و ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و افزود: جامعه کارگری استان همزمان در دو عرصه تولید و جهاد حضور فعال داشته و به رغم تمامی تنگناها از توقف چرخه تولید کشور جلوگیری کرده‌اند.

وی گفت: در شرایط حساس امروز، جامعه نیازمند معرفی الگوهای شایسته در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه کار و تولید است که شهدای کارگری الگوی بسیار مناسبی در این خصوص هستند.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با اشاره به ویرایش و چاپ دوم کتاب شهدای کارگر بیان کرد: یادنامه شهدای کارگر لرستان که بهار سال ۱۳۹۴ از سوی این اداره کل منتشر شد، تنها ۱۷۶ شهید کارگر در استان شناسایی و زندگینامه و وصیت‌نامه این شهدا تهیه و به چاپ رسید.

جهانی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم با سازمان بسیج کارگری و بنیاد شهید و تشکلات کارگری و کارفرمایی استان تعداد شهدای کارگر لرستان به ۲۰۴ نفر رسیده است که آنان در قالب کتاب «شهدای کارگر لرستان» معرفی می‌شوند.

وی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی از طرف جامعه کارگری با مشارکت سازمان بسیج کارگری استان و واحدهای اقتصادی در سطح لرستان انجام شد که غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای کارگر در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و دورود، سرکشی از خانواده معظم شهید کارگری و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح استان بود.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.