پایان روز اول لیگ‌ جهانی‌ کاراته وان‌ سری آ کوجالی 2022/ رقابت 2 ایرانی در فینال

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، روز اول سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ 2022 به میزبانی کوجالی ترکیه امروز (جمعه) با برگزاری رقابت های کاتا انفرادی بانوان، کاتا تیمی آقایان، اوزان 68- و 68 بانوان و اوزان 75-، 84- و 84 پیگیری شد و محمود نعمتی در وزن 84 و مهدی خدابخشی در وزن 84- آقایان راهی فینال شدند و مهسا افسانه و حدیثه جمال نیز برای کسب نشان برنز کاتا انفرادی بانوان با یکدیگر به رقابت‌ خواهند پرداخت.

همچنین 5 ورزشکار ایرانی نیز راهی جدول رپه شارژ شدند تا شانس خود را برای کسب نشان برنز در روز سوم امتحان کنند.

مهدی خدابخشی در وزن ‌84- با شش برد، مقتدرانه به فینال رسید تا روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به رقابت بپردازد.

محمود نعمتی در وزن 84 با شش برد، قاطعانه راهی فینال شد تا روز یکشنبه برای کسب نشان طلا روی تاتامی برود.

حدیثه جمال و مهسا افسانه نیز راهی دیدار رده بندی کاتا انفرادی بانوان شدند تا برای کسب نشان برنز در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

مبینا حیدری و اسما تیشه در وزن 68- هر کدام با یک برد و یک باخت و راهیابی حریفان‌شان به فینال، راهی جدول رپه‌شارژ شدند.

محمدرضا گیلان‌پور با چهار برد و یک شکست و علی توکلی با یک شکست در وزن 84- و راهیابی حریفانسان به فینال راهی جدول رپه شارژ شدند تا روز یکشنبه شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند.

مهدی عاشوری در وزن 84 با سه برد و یک شکست و راهیابی حریفش به فینال، راهی جدول رپه‌شارژ شد تا روز یکشنبه شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند.

روز دوم این رقابت‌ها از ساعت 9:30 فردا با برگزاری کاتای انفرادی آقایان، کاتا تیمی بانوان از ساعت 11:35، کومیته وزن 50- بانوان و وزن 60- آقایان از ساعت 12:45 ، وزن 55- بانوان از ساعت 15:40، وزن 61- بانوان از ساعت 17:05 و وزن 67- آقایان از ساعت 15 پیگیری خواهد شد. روز یکشنبه نیز رقابت‌های رپه‌شارژ، رده‌بندی و فینال پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.