کاظمیان: شروع لیگ برتر برای مس کرمان سنگین بود/ مصدومیتم در حد جراحی نبود

امین کاظمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره شرایط تیم فوتبال مس کرمان اظهار داشت: شروع بازی‌ها برای تیم ما که تازه به لیگ برتر صعود کرده است، بسیار سخت و سنگین بود. علاوه بر مسائل فنی، شرایط روحی و روانی خصوصاً در بازی‌های خارج از خانه نیز برای مس سنگین بود.

وی با تمجید از عملکرد نارنجی‌پوشان ظرف سه هفته نخست لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: خوشبختانه در سه هفته گذشته، به ویژه در خانه خودمان بازی‌های خوبی ارائه کردیم. تیم ما پس از تعطیلات به هماهنگی و شرایط مطلوب نزدیک می‌شود و روند رو به رشد ما در ادامه مسابقات مشخص خواهد شد. در تعطیلات لیگ ریکاوری ذهنی و بدنی جدی و خوبی داشتیم.

هافبک 26 ساله مس کرمان در مورد هدف شاگردان فرزاد حسین‌خانی در لیگ بیست‌ودوم به خبرآنی گفت: در سال اول حضورمان در لیگ برتر دنبال بقا هستیم و برای رسیدن به این هدف، تمام تلاش خود را خواهیم کرد. همچنین اخیراً صحبت‌هایی از قول من منتشر شد که در جریان آن نبودم و تمام تمرکزم بر تمرینات است.

کاظمیان راجع به مصدومیتی که از ناحیه بینی با آن مواجه شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شکستگی بینی من در حد جراحی نبود و تمرینات تیم را از دست ندادم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.