افزایش 30 درصدی ترافیک در آستانه سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سردار حسین رحیمی؛ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امروز ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار کرد: یکی از عملیات‌های سنگین و پرمشغله پلیس موضوع اول ماه مهر است که از مدت‌ها قبل پلیس و بخصوص پلیس راهور تمهیدات ویژه‌ای را در این خصوص در نظر گرفته و در حال آماده شدن است.

وی افزود: با توجه به تعطیلی 2 ساله مدارس در سال جاری، پیش‌بینی می‌شود 30 درصد افزایش ترافیک را در صبح و عصر داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: درخصوص این موضوع تمهیداتی با روسای پلیس راهور، یگان‌ امداد، سرکلانتری‌ها و کلانتری‌های تهران بزرگ در نظر گرفته شده که ماموران پلیس در کنار پلیس راهور کمک خواهند کرد.

رحیمی گفت: بالغ بر 5 هزار نیرو از جمله پلیس‌ راهور، یگان امداد و ماموران کلانتری برای خدمات‌دهی و تسهیل عبور و مرور دانش‌آموزان و اولیا و مربیان مستقر هستند.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: پاکسازی اطراف مدارس شروع شده و تمام کلانتری‌ها، مدارس حوزه استحفاظی خود را شناسایی کردند و تدابیر ویژه دارند.

وی با اشاره به ساماندهی سرویس‌های مدارس در پایتخت ادامه داد: تلاشمان بر این است که رانندگان مدارس را آموزش دهیم تا اصول و قوانین جابه‌جایی دانش آموزان را فرا بگیرند و آموزش ببینند.

رحیمی گفت: مهم‌ترین مساله ما بحث ترافیک مهرماه است و نظم و امنیت دانش آموزان هم حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: طرح ترافیک از اول مهرماه از ساعت 6:30 تا 18 است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.