توضیحات زارع‌پور درباره اتصال دستگاه‌ها به پنجره ملی هوشمند

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، عیسی زارع‌پور روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجره ملی هوشمند گفت: همه دستگاه‌ها مکلف شدند تا پایان شهریور پنجره خود را راه بیندازند و تا دی‌ماه به پنجره خدمات ملی که وزارت ارتباطات راه می‌اندازد متصل شوند که ما پنجره ملی را زودتر راه انداختیم.

وی افزود: بسیاری از دستگاه‌ها هم پنجره واحد خود را راه انداختند و هم به پنجره ملی وزارت ارتباطات متصل شدند اما برخی دستگاه‌ها پنجره واحد خود را راه‌اندازی کردند و خدمات خود را مستقیم به خدمات الکترونیک هوشمند دولت متصل کردند. 60 دستگاه از طریق پنجره واحد ملی و 30 دستگاه هم از قبل از طریق پنجره ملی مجوزها خدمات خود را ارائه می‌دهند و 90 دستگاه در پنجره ملی حضور دارند.

وزیر ارتباطات گفت: دستگاه‌ها همچنان در حال اتصال به پنجره ملی هستند؛ سازمان محیط زیست دیشب و بانک مرکزی دیروز وصل شد و دستگاه‌ها به تدریج درحال متصل شدن هستند و از 170 دستگاهی که باید به پنجره ملی وصل شوند، برخی خدمات عمومی ندارند.

زارع‌پور هم‌چنین درباره اینترنت کودکان گفت: در سایت 456 دات‌آی‌آر امکاناتی برای بچه‌ها فراهم آوردیم تا در فضای امن به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

وی در پاسخ به سوالی با تأکید بر اینکه در روزهای اخیر پهنای باند اینترنت کاهش پیدا نکرده است، گفت: بخاطر مسائل امنیتی و برخی از بحث‌هایی که این روزها وجود دارد، ممکن است گاهی اوقات محدودیت‌هایی توسط دستگاه‌های امنیتی تصمیم‌گیری شود، ولی در ما کاهش باند نداشته‌ایم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.