پاسخ سخنگوی وزارت صنعت به موضوع افزایش قیمت کارخانه ای خودرو فیلم

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، امید قالیباف امروز در نشستی خبری در پاسخ به خبرآنی مبنی بر اینکه خودروسازان مدام از زیان های انباشته صحبت می کنند و درخواست های مختلفی برای افزایش قیمت محصولات دارند آیا در حال حاضر تصمیمی برای افزایش قیمت خودرو گرفته می شود یا خیر؟ گفت: بله خودروسازان از زیان انباشته مطلبی را عنوان می کنند اما مهم اینجاست آیا باید این زیان انباشته از محل افزایش قیمت ها جبران شود! مصرف کننده چه گناهی دارد که باید از جیب او زیان خودروسازان پرداخت شود.

وی افزود: خودروسازان املاک مازاد و نیروی انسانی مازاد زیادی دارند که همین امر باید مدیریت شود و لازمه کاهش زیان انباشته اصلاح ساختار است . به نحوی که بدون اصلاح ساختار به هیچ عنوان نمی توان با افزایش قیمت ها زیان انباشته را جبران کرد.

سخنگوی وزارت صنعت تصریح کرد: البته مسیر صدور مجوز افزایش قیمت ها را ما نبسته ایم و خودروسازان می توانند متناسب با افزایش هزینه های تولید درخواست های خود را به سازمان حمایت ارسال کنند تا در ستاد تنظیم بازار این موضوع مورد بررسی قرار گیرد اما باید این نکته را بدانند که باید اصلاح ساختارها صورت گیرد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.