تذکر نمایندگان درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و اصلاح رتبه‌بندی معلمان

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر 19 تن از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم تسریع در اصلاح آیین نامه رتبه بندی معلمان و همچنین مشمولیت مستخدمین معلمان طرح مهرآفرین در این آیین نامه رتبه بندی.

-تذکر سیدمجتبی محفوظی نماینده آبادان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، نیرو و کشاورزی مبنی بر لزوم رسیدگی و برخورد با فاجعه زیست محیطی ناشی از صنعت نیشکر در خوزستان.

-تذکر جعفر راستی نماینده شبستر و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر نیرو درباره تسریع در احیای دریاچه ارومیه.

-تذکر سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور مبنی بر ضرورت اجرای ماده 5 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری.

-تذکر مهدی شریفیان نماینده تهران و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت مبنی بر ضرورت ارائه راهکار برای کاهش نسبت پزشک و متخصص به جمعیت در کشور و تذکر به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای دقیق و کامل الگوی کشت.

-تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر لزوم تخصیص اعتبار برای جلوگیری از بحران ها ناشی از بلایای طبیعی در کشور.

-تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر صمت مبنی بر لزوم نظارت بر هزینه خدمات دهی گروه های امداد خودروی شرکت های خودروساز و تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر فرهنگ مبنی بر لزوم توجه به حقوق و دستمزد کارکنان نهاد کتابخانه های کشور.

-تذکر سیدعلی موسوی ملکان نماینده ملکان و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر ورزش مبنی بر لزوم نظارت بر عملکرد فدراسیون ها، کمیته ها و انجمن های ورزشی.

-تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر راه در خصوص لزوم رسیدگی به افزایش قیمت بلیط عتبات عالیات و چرایی آن و تذکر به وزیر کشور مبنی بر ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد دستگاه های مجری هزینه ها و امکانات زائران اربعین.

-تذکر محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم اصلاح سیاست های غلط در خصوص واردات شکر.

-تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل خطاب به رئیس جمهور مبنی بر لزوم تعیین تکلیف کمک هزینه مراکز توانبخشی غیردولتی سالمندان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور.

-تذکر قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده اردل به وزیر امور اقتصادی مبنی بر ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1400.

انتهای‌پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.