نوری: با یورش بازیکنان پرسپولیس داور بازیکن ما را اخراج کرد/ با ایرپاد نکته‌های تارتار را انتقال دادم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، محمد نوری پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر فوتبال درباره اعتراض ذوبی‌ها به داوری اظهار داشت: داور از دادن کارت زرد دوم به نادر محمدی منصرف شد، اما با یورش بازیکنان پرسپولیس تصمیم به دادن کارت گرفت تا بازیکن ما اخراج شود.

وی در مورد اینکه روبه‌روی تیم سابقش پرسپولیس قرار گرفت، تصریح کرد: خوشحالم استارت مربیگری‌ام را از ذوب‌آهن می‌زنم. در پرسپولیس چندین سال بازی کردم و افتخار بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را داشتم. هم سخت بود و هم خوشحال‌کننده که اولین بازی‌ام به‌عنوان مربی را مقابل پرسپولیس پشت سر گذاشتم. الان مربی ذوب‌آهن هستم و با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به ایراد داور به گذاشتن ایرپاد در گوش خود، گفت: با مهدی تارتار صحبت می‌کردم و قصد داشت نکته‌ای را بگوید که آن را انتقال دادم.

نوری درباره تساوی تیمش با پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم خوبی داریم و اگر 10 نفره نمی‌شدیم، فشار بیشتری وارد می‌کردیم. پرسپولیس قوی‌ترین تیم ایران است، اما ذوب‌آهن هم حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. برای ذوب‌آهن و پرسپولیس در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم و خودمان نیز تمام وجودمان را برای ذوب‌آهن می‌گذاریم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.