حزب‌الله: در روند تشکیل دولت لبنان تسریع شود/مقاومت در بهترین وضعیت خود است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان خواستار تشکیل هر چه سریع‌تر دولت این کشور شد و از فتنه انگیزی سفیر عربستان در بیروت و سکوت دربرابر آن انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از آژانس رسانه ملی لبنان (NNA)، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی اظهار کرد: واقعیت دشوار شهروندان لبنانی مستلزم تسریع در روند تشکیل دولت و تسریع در روند تحقق دستاوردهای چشمگیر است.

وی با اشاره به مداخلات "ولید البخاری"، سفیر عربستان در لبنان گفت: در لبنان یک سفیر فتنه وجود دارد که نمی‌خواهد لبنان آرامش را به چشم ببیند و از بحران خارج شود و درصدد فتنه انگیزی میان لبنانی‌هاست. او در امور لبنان مداخله کرده و مدعی است که عربستان کاری به لبنان ندارد و از ما می‌خواهد که در امور داخلی دیگر کشورهای عربی مداخله نکنیم. گویا سفیر لبنان یا حزب‌الله در تشکیل دولت عربستان دخالت یا اینکه در صورت برگزاری انتخابات در این کشور، در آن مداخله می‌کنند.

وی افزود: سکوت در برابر مداخلات سفیر فتنه شرم آور و مایه نکوهش و انزجار همه مدعیان حاکمیت و بی‌طرفی است.

قاووق در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد: مقاومت امروز در بهترین وضعیت خود قرار دارد و همچنان عنوان سربلندی لبنان و عزت ملت و دِژ مستحکم وطن است.

وی ادامه داد: وی ادامه داد: درست است که تهدیدات اسرائیل وجود دارد، اما این رژیم به هیچ یک از اهداف خود اعم از روانی، سیاسی و رسانه‌ای نخواهد رسید.

وی در پایان گفت: همه تهدیدها اهداف داخلی اسرائیلی دارند، اما نتوانسته‌اند شهرک نشینان و صهیونیست‌ها را از دریای وحشت و ترس از مقاومت خارج کنند، زیرا همه صهیونیست‌ها متوجه شده‌اند که موشک‌های مقاومت به تمامی شهرها، شهرک ها و تأسیسات راهبردی صهیونیستی می‌رسد.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.