گفتگوی دبیرکل اتحادیه عرب با رئیس جمهور الجزایر درباره چالش‌های جهانی و تحولات منطقه‌

در دیدار روز سه شنبه دبیرکل اتحادیه عرب با رئیس جمهور الجزایر، تحولات اوضاع کشورهای عربی و نشست آتی سران کشورهای عربی در الجزایر که در ۱ تا ۲ نوامبر برگزار می‌شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنی، به نقل از روسیا الیوم، جمال رشدی، مشاور و سخنگوی رسمی دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر سه‌شنبه با احمد ابو الغیظ، دبیرکل اتحادیه عرب در کاخ ریاست جمهوری دیدار کرد.

رشدی افزود: در این دیدار، همه مسائل مرتبط با جهان عرب و چگونگی رویارویی با چالش‌های جهانی و منطقه‌ای پیش روی جهان عرب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی دبیرکل اتحادیه عرب خاطرنشان کرد: در این دیدار همچنین به نشست آتی سران کشورهای عربی در الجزایر( ۱ و ۲ نوامبر) و موضوعات در دستور کار آن که شامل طیف وسیعی از مسائل، بحران‌ها و چالش‌های پیش روی منطقه و راه‌های فعال‌سازی اقدام مشترک در سطح عربی برای مقابله با این بحران‌ها است، پرداخته شد.

رشدی به نقل از ابوالغیط گفت که دیدار با رئیس جمهور الجزایر متمایز و مفید بود و عزم الجزایر را برای انجام هر کمک و تلاش ممکن برای موفقیت اجلاس سران عرب که پس سه سال برگزار می‌شود، قابل لمس بود.

باید خاطرنشان کرد که سی مین نشست سران اتحادیه عرب در تونس در ۲۰۱۹ برگزار شد.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.