آزادی مبارز ژاپنی مقاومت پس از ۲۲ سال/ حماس و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تبریک گفتند

جنبش های حماس و جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین، آزادی مبارز ژاپنی فوساکو شیگنوبو ملقب به "مریم" را که همراه با فلسطین علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی جنگیده بود و به مدت ۲۲ سال در زندان‌های ژاپن محبوس بود، تبریک گفتند.

به گزارش خبرآنی،‌ به نقل از المیادین، جهاد طه، سخنگوی جنبش فلسطینی حماس تاکید کرد که آزادی "فوساکو شیگنوبو"،‌ آزادی خواه ژاپنی معروف به مریم که به دلیل حمایت و همراهی با فلسطینان در مبارزه علیه اسرائیل در زندان‌های ژاپن محبوس بود، به معنای پیروزی وی و پیروزی آرمان فلسطین است.

همچنین، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، در بیانیه‌ای آزادی مبارز انقلابی ژاپنی فوساکو شیگنوبو از زندان‌های ژاپن را تبریک گفت.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در این بیانیه اعلام کرد که مردم فلسطین آنچه را که این مبارز و همرزمانش در ارتش سرخ ژاپن برای فلسطین انجام دادند را فراموش نخواهند کرد.

این جبهه از آزادگان جهان خواست تا از این مبارز و پیشتاز انقلابی ژاپنی الگوبرداری کنند که وابستگی ایدئولوژیک و انقلابی اصولی خود را با انجام وظیفه بین المللی فراجغرافیایی خود در قبال مبارزه در کنار فلسطین و جبهه مردمی به عنوان یک واقعیت، تجسم بخشید.

در پایان بیانیه این جبهه آمده است: جنایات آمریکا علیه مردم ژاپن باید دلیل محکمی برای مقامات ژاپنی باشد تا با رد و مخالفت با سیاست‌های امپریالیستی و صهیونیستی رویکرد خود را تغییر دهند، نه اینکه ابزار و دست نشانده آنها باقی بمانند و از آنها حمایت کنند.

شنبه بنیاد ارتش سرخ ژاپن، فوساکو شیگنوبو را پس از نزدیک به ۲۲ سال حبس در زندان‌های ژاپن آزاد کرد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.