مشاور زلنسکی: هر توافقی با روسیه، ارزش یک پنی شکسته را هم ندارد

مشاور ریاست جمهوری اوکراین و مذاکره‌کننده این کشور در مذاکرات صلح امروز (شنبه) اظهار کرد که نمی‌توان به هرگونه توافقی با روسیه اعتماد کرد و حمله مسکو را تنها می‌توان با زور متوقف کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری رویترز،‌ میخایلو پودولیاک، مشاور رئیس‌جمهور اوکراین در پستی در برنامه پیام‌رسان تلگرام نوشت: "هرگونه توافق با روسیه ارزش یک پنی شکسته را هم ندارد. آیا می‌توان با کشوری مذاکره کرد که همیشه از روی بدبینی و پروپاگاندا دروغ می‌گوید؟"

روسیه و اوکراین پس از به بن‌بست رسیدن مذاکرات صلحشان در آخرین دور این مذاکرات رو در رو در ۲۹ مارس، یکدیگر را مقصر دانسته‌اند. کرملین در اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد که اوکراین تمایلی برای ادامه مذاکرات صلح نشان نمی‌دهد، در حالی که مقامات کی‌یف روسیه را مسئول عدم پیشرفت این مذاکرات می‌دانند.

روز دوشنبه، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه تنها مقام روسی است که او مایل است با او برای گفتگو درباره نحوه پایان دادن به جنگ دیدار کند.

میخایلو پودولیاک گفت: روسیه ثابت کرده است که کشوری وحشی است که امنیت جهانی را تهدید می‌کند. یک وحشی را فقط با زور می‌توان متوقف کرد.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.