المشاط: مأرب متشکل از 14 شهرستان، عملا به آغوش ملت یمن بازگشته است

رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که استان مأرب با 14 شهرستانش عملا به آغوش ملت یمن بازگشته است و تنها کمتر از دو شهرستان در اشغال متجاوزان است.

به گزارش خبرآنی، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن وابسته به جنبش انصارالله امروز در سخنانی به مناسبت پنجاه و چهارمین سالروز استقلال این کشور و اخراج نظامیان انگلیس، اعلام کرد که روز 30 نوامبر روز تمایز بین ما و دشمنان ماست.

وی این روز را به مردم یمن تبرک گفت و افزود: از ملت یمن می‎خواهم که به مبارزه خود در برابر متجاوزان ادمه دهند و برای مقابله با تجاوزات متحد باشند.

المشاط در ادامه به آخریت تحولات مأرب اشاره کرد و گفت که به شایعات دشمنان درباره ورودشان به مأرب که با هدف ایجاد رعب و وحشت مطرح می‌شود، توجه نکنند. مأرب با چهارده شهرستانی که دارد عملا به آغوش ملت یمن بازگشته است و تنها کمتر از دو شهرستان در اشغال ائتلاف متجاوز و مزدوران قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما آماده‌ایم تا در صورت توقف حملات دشمنان و لغو محاصره و پایبندی و تعهدات عملی مزدوران به پایان اشغالگری، اقدامات نظامی و دفاعی خود را متوقف کنیم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن افزود: از جامعه جهانی می‌خواهیم سیاست‌های خصمانه خود در قبال صنعاء را تغییر دهند و از سیاست‌های همسو با متجاوزان دست بردارد، زیرا این مسئله با اعتمادسازی یا راه‌حل‌های سیاسی منافات دارد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.