ترک کاخ سفید برای سلامتی ترامپ خوب بوده!

مشاور سابق دونالد ترامپ اظهار داشت، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ماه‌های اخیر لاغر شده چرا که دیگر به آشپزخانه ۲۴ ساعته کاخ سفید دسترسی ندارد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از بیزینس اینسایدر، جیسون میلر، مشاور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه انگلیسی جی بی نیوز گفت: ترامپ از ماه ژانویه که کاخ سفید را ترک کرده به فردی شادتر تبدیل شده که به خاطر آفتاب گرفتن برنزه شده و حسابی استراحت کرده است.

وی افزود: من اخیرا ترامپ را در فلوریدا ملاقات کردم و ما درباره سلامتی و خوشحالی او صحبت کردیم.

میلر در پاسخ به سوالی درباره کاهش وزن این رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: ترامپ به من گفته است که علت این کاهش وزن این است که دیگر به آشپزخانه ۲۴ ساعته کاخ سفید دسترسی ندارد و همچنین زمان بیشتری را صرف بازی گلف و تایید نامزدها می‌کند.

ظاهرا ترامپ به تایید نامزدهایی که سیاست‌های وی را دنبال می‌کنند یا قصد دارند رقبای وی را برکنار کنند، اشاره داشته است.

در آوریل سال جاری میلادی یکی از مشاوران ناشناس ترامپ به پایگاه بیزینس اینسایدر گفته بود که ترامپ از زمان ترک کاخ سفید نزدیک به هفت کیلوگرم کاهش وزن داشته است.

میلر در این مصاحبه گفت: ترامپ از ماه ژانویه تا کنون نزدیک به ۹ تا ۱۱ کیلو کاهش وزن داشته است.

شبکه خبری ای بی سی نیوز در ژوئن سال ۲۰۲۰ براساس یک آزمایش فیزیکی اعلام کرد که وزن ترامپ تقریبا ۱۰۱ کیلوگرم است که بیشتر از آستانه بالینی چاقی و اضافه وزن محسوب می‌شود.

بیل یوسس که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ میلادی به عنوان شیرینی‌پز کاخ سفید کار کرده، سال گذشته به روزنامه هافینگتون پست گفته بود: تیم من همیشه در حالت آماده‌باش قرار داشتند.

وی افزود: در تئوری ما ۲۴ ساعت هفته کار می‌کردیم اما در دورانی که من در آشپزخانه کاخ سفید کار می کردم هیچ رئیس جمهوری نیمه‌شب درخواست خوراکی یا تنقلات نمی‌کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

سلامتی ترامپ

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.