سازمان تعاون روستایی تبدیل به سازمان جهاد سازندگی کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، سید جواد سادات‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز حکم انتصاب اسماعیل قادری فر سرپرست مرکز تعاون روستایی ایران را را امضا و ابلاغ کرد.

از نکات قابل توجه در این نامه وظایف محول شده به قادری فر است به طوریکه در این نامه آمده که مقدمات لازم برای تبدیل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به سازمان جهاد سازندگی کشور را با هماهنگی مراجع ذیربط قانونی انجام دهد.

متن این نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر اسماعیل قادری‌فر
سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد و شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران منصوب می‌شوید.

پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به ویژه توجه جدی به هوشمندسازی زنجیره های تامین و توزیع محصولات کشاورزی، تقویت جایگاه و نقش اتحادیه‌ها، رسوخ نوآوری و فناوری در حوزه کشاورزی روستایی با رویکرد ارتقاء تاب‌آوری ملی روستاها به عنوان رکن زیربنایی اقتدار ملی و همچنین تمهید مقدمات لازم برای تبدیل این سازمان به سازمان جهاد کشاورزی کشور، با هماهنگی مراجع ذیربط قانونی، مورد انتظار است.

تعامل با سایر بخش‌ها و ارکان وزارت جهاد کشاورزی و کلیه ذینفعان کلیدی این حوزه در چارچوب برنامه‌ریزی تقدیمی اینجانب به مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم جمهور، مورد تاکید است.

توفیق شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید جواد ساداتی‌نژاد

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.