گزارش خبرآنی |صف‌‌های طولانی در مراکز اخذ رای در سراسر کشور با مشارکت گسترده در انتخابات

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، همزمان با آغاز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در تهران و سراسر کشور، خبرنگاران خبرآنی از مشارکت قابل‌توجه در انتخابات خبر می‌دهند.

انتخابات از ساعت 7 صبح آغاز شده و در برخی شعب، مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از ساعت 6 صبح در صف شرکت در انتخابات حضور یافته‌اند و در برخی شعب دیگر صف‌های طولانی تشکیل‌شده‌اند که نوید مشارکت گسترده مردم در انتخابات را می‌دهد. از چند روز پیش حتی برخی رسانه‌های داخلی پیش بینی کرده بود که احتمالاً در ساعات اولیه مراکز اخذ رای شلوغ نباشد و به مرور زمان این مراکز شلوغ شود اما برخلاف این پیش بینی‌ها، اکثر مراکز احذ رای شاهد حضور پرشور مردم است.

حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در حالی موجب غافلگیری جریان ضدانقلاب شده است که برخی رسانه‌های خارجی ادعا کرده بود در این دوره از انتخابات به دلیل آنچه آنها کاهش مشارکت مردم در انتخابات خوانده بودند، هیچ صفی تشکیل نخواهد شد اما از صبح امروز اکثر مراکز اخذ رأی شاهد صف‌های طولانی بود و حتی در برخی شعب مردم بیش از یک ساعت در نوبت رأی گیری بوده‌اند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.