گروهی از ژنرال‌های بازنشسته آمریکا نسبت به شرایط روحی و جسمی بایدن ابراز نگرانی کردند

بیش از ۱۲۰ تن از ژنرال‌ها و آدمیرال‌های بازنشسته آمریکا در نامه‌ای سرگشاده نسبت به شرایط روحی و جسمی رئیس جمهوری کنونی آمریکا و همچنین سیاست دولت حاکم ابراز نگرانی کردند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این نامه سرگشاده منتشر شده آمده است: شرایط روحی و جسمی جو بایدن، فرمانده کل قوا و رئیس جمهوری آمریکا قابل نادیده گرفتن نیست. او باید قادر باشد به سرعت تصمیمات دقیق امنیت ملی را در هر شرایط و هر زمانی اتخاذ کند.

نویسندگان این نامه تاکید کردند، آمریکا که از سال ۱۷۷۶ به عنوان جمهوری مشروطه برای بقا جنگیده است، در حال حاضر در معرض خطر جدی قرار دارد.

در ادامه این نامه آمده است: تحت یک کنگره دموکرات و دولت کنونی، کشور ما به سمت سوسیالیسم و یک شکل مارکسیستی از دولت استبدادی روی آورده که نامزدهای منتخب ریاست جمهوری و کنگره که همیشه برای دفاع از جمهوری مشروطه‌مان عمل می‌کنند، باید با آن مقابله کنند. بقای کشورمان و آزادی‌ها و ارزش‌های تاریخی محبوبش در معرض خطر قرار دارد.

این افراد نظامی بازنشسته از تمامی شهروندان آمریکا خواستند تا در تمامی سطوح برای انتخاب سیاستمداران شرکت کنند؛ سیاستمدارانی که برای نجات کشور عمل خواهند کرد و از افرادی که در حال حاضر در راس دولت هستند، حساب پس خواهند گرفت.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.