فلسطین اقدام فوری شورای امنیت درباره غزه را خواستار شد

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اقدام فوری شورای امنیت برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه را خواستار شد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای از نهادهای بین‌المللی حقوق بشر به ویژه نهادهای مرتبط با حقوق کودکان خواست حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کنند.

اشتیه در این بیانیه با اشاره به اینکه نتانیاهو ساکنان نوار غزه را به حملات بیشتر و شدیدتر تهدید کرده، از نهادهای حقوق بشری خواست استمرار نتانیاهو در نادیده‌گرفتن خواست جامعه جهانی و ادامه دادن به سیاست‌های نژادپرستانه‌اش علیه ساکنان قدس و نیز توسعه شهرک‌ها در اراضی اشغالی بدون هیچ توجهی به فراخوان‌های بین‌المللی برای توقف تنش‌ها و همچنین نقض قوانین بین‌المللی مربوط به ممنوعیت حمله به غیرنظامیان و شهرک‌سازی‌ها به عنوان یک جنایت جنگی را محکوم کنند.

نخست وزیر فلسطین در ادامه ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان، فراهم کردن تمامی امکانات بهداشتی و تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های نوار غزه را خواستار شد.

همچنین او از شورای امنیت خواست به حملات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی که به زخمی شدن صدها نمازگزار منجر شد، پایان داده و اقدامی برای توقف عملیات پاکسازی نژادی در حق ساکنان شهر قدس به ویژه محله شیخ جراح انجام دهد.

اشتیه در پایان خواست همانگونه که در دستورالعمل‌های محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین آمده، جشن‌های عید فطر لغو شده و به انجام مناسک دینی بسنده شود.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.