انجام تست سریع 150 هزار تومانی کرونا در قطب مسافری دریایی کشور

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، چنگیز جوادپور  با اشاره به انجام تست سریع کرونا در پایانه مسافری دریایی شهیدحقانی، اظهار کرد: در صورتی که مسافران نتیجه تست پی سی ار خود را که مدت اعتبار آن 24 ساعت است، همراه نداشته باشند باید تست سریع کرونا بدهند که با قیمت 150 هزار تومان در پایانه مسافری انجام می شود.

وی افزود: در صورت مثبت بودن نتیجه تست مسافران، امکان سوار شدن به شناور وجود ندارد و اینگونه از انتقال و شیوع ویروس کرونا تا حد امکان جلوگیری به عمل می آید.

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه عمده سفرهای دریایی در کشور، از مسیر بندر حقانی انجام می شود، گفت: در نوروز 99، سفرهای دریایی لغو شد اما در نوروز سال جاری این اتفاق رخ نداد و رعایت پروتکل های بهداشتی با کنترل سختگیرانه در دستورکار قرار گرفت تا مردم بتوانند سفرهای دریایی خود را که جدا از بحث گردشگری دریایی است، انجام دهند.

جوادپور افزود: با توجه به اینکه امکان نگهداری مسافران به مدت 24 ساعت به منظور مشخص شدن جواب تست پی سی آر وجود ندارد، با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام تست سریع  به منظور مشخص شدن نتیجه یک ساعته تست کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.