رایزنی محمود عباس و پادشاه اردن درباره تنش‌های بیت‌المقدس

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس با پادشاه اردن درباره تنش‌های جاری در بیت‌المقدس گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرآنی، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس با پادشاه اردن درباره تنش‌های جاری در بیت‌المقدس گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا»، محمود عباس با پادشاه اردن در این تماس‌ تلفنی درباره مساله فلسطین و اوضاع خطرناک و پرتنش بیت المقدس، تعرض نیروهای اسرائیلی به نمازگزاران در مسجد الاقصی، تجاوزات برنامه‌ریزی شده اسرائیل به فلسطینیان ساکن منطقه الشیخ جراح رایزنی کرد.

دو طرف همچنین بر تداوم هماهنگی، همکاری و تحرکات مشترک در همه زمینه‌ها برای توقف تجاوزات اسرائیل بر بیت المقدس و اهالی آن تاکید کردند.

به نقل از میدل ایست نیوز، پس از حمله شب گذشته نیروهای اسرائیلی به نمازگزاران و عبادت‌کنندگان در مسجد الاقصی و معترضان اطراف بیت المقدس که باعث زخمی شدن و بازداشت ده‌ها فلسطینی شد، در ساعات اولیه صبح امروز آرامش به مسجد الاقصی بازگشت.

حدود ۹۰ هزار نمازگزار در شب ۲۷ ماه رمضان که با فضیلت‌ترین شب این ماه در مذهب اهل سنت است در مسجد الاقصی نماز به جای آوردند.

بامداد امروز جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که شمار مجروحان در این درگیری‌ها به ۹۰ تن رسیده که ۳۰ تن از آنها به بیمارستان منتقل شده‌اند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.