بزرگترین بانک آمریکا کارکنان خود را از انگلیس خارج می‌کند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از بلومبرگ، بانک جی پی مورگان آمریکا به حدود 200 نفر از کارکنان خود اعلام کرده است که برای نقل مکان از لندن آماده شوند چرا که این بانک احتمال نمی دهد که انگلیس بتواند با اتحادیه اروپا در مورد تجارت پس از برگزیت (خروج از اتحادیه اروپا) به توافق برسد.

به گفته منابع آگاه که خواستند نامشان فاش نشود، بانک جی پی مورگان که بزرگترین بانک آمریکایی محسوب می شود برنامه خود را برای برگزیت بدون توافق آماده کرده است زیرا شانس زیادی برای توافق مالی بین انگلیس و اتحادیه اروپا قبل از پایان سال نمی بیند.

به گفته این منابع، کارمندان بانک جی پی مورگان که در بخش های مختلف از جمله فروش و تجارت کار می کنند، باید قراردادهای جدیدی امضا کرده و آمادگی داشته باشند تا از اول ژانویه سال آینده میلادی جابجا شوند.

این منابع همچنین گفتند که کارمندان به شهرهایی از جمله پاریس، فرانکفورت ، میلان و مادرید نقل مکان می کنند و به آنها شش ماه کمک هزینه رفت و آمد و تهیه مسکن و همچنین شرکت در دوره های یادگیری زبان داده می شود.

بر اساس این گزارش، سخنگوی بانک جی پی مورگاه در لندن از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

تصمیم این بانک در حالی صورت می گیرد که مذاکرات چندین ساله بین لندن و بروکسل رو به تنش نهاده است به طوری که با بوریس جانسون مذاکرات این هفته با مقامات اتحادیه اروپا را "زننده" خواند.

اوایل ماه جاری، اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس گفت که رسیدن به توافق در مورد خدمات مالی برای بانک های سرمایه گذاری را به هر قمیتی نمی توان پیگیری کرد.

انتهای پیام/

 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.