دیدار دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با وزیر خارجه قطر

نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس امروز،‌ یکشنبه وارد دوحه، پایتخت قطر شد و با محمد بن عبدالرحمان آل ثانی ملاقات کرد.

به گزارش خبرآنی، براساس گزارش خبرگزاری قطر، الحجرف و محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر خارجه و معاون نخست وزیر قطر دیدگاه‌های خود را درباره رویکرد شورای همکاری و مسائل مهم مشترک بررسی کردند.

پیش از این سایت ارم نیوز به نقل از یک منبع عربی اخبار منتشر شده درباره ورود دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به دوحه از طریق پرواز مستقیم با یک هواپیمای اختصاصی از ریاض و عبور از حریم هوایی بحرین را تکذیب کرد.

این منبع خاطرنشان کرد: اگر پرواز مستقیم برای یک مقام خلیج (فارس) از ریاض به دوحه انجام شود نیازی به این مسیر پر پیچ و خم نبود و سفر از مسیرهای معمول انجام می‌شد.

برخی حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که الحجرف با یک هواپیمای اختصاصی از ریاض و با عبور از حریم هوایی بحرین وارد دوحه قطر شده است.

چهار کشور عربستان سعودی، مصر، امارات و بحرین پنج ژوئن ۲۰۱۷ به بهانه حمایت قطر از "تروریسم" با دوحه روابط دیپلماتیک خود را قطع کردند، پس از آن برخی کشورهای عربی از این اقدام عربستان پشتیبانی کرده و روابط خود را با قطر قطع کردند.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.