واکنش سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین به تقلای اسرائیل برای "تروریستی" خواندن آن

رئیس سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین تاکید کرد، ضربه زدن به مساله اسرا و موسسه آنها که برای خدمت به آنها ایجاد شد، به طور قطع غیرقابل قبول است.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری المیادین، قدری ابوبکر، رئیس سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین در واکنش به گزارش روز دوشنبه یک روزنامه عبری زبان، پیامدهای حمله قانونی و بین‌المللی بی‌سابقه‌ای را که دولت افراطی اشغالگران اسرائیلی علیه حقوق اسیران و جایگاه مبارزه‌ای، انسانی و ملی آنها و نیز علیه موسسه اصلی آنها آغاز کرده، محکوم کرد.

روزنامه "یسرائیل هیوم" نوشت، برخی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و تعدادی از سازمان‌های پارلمانی از بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم خواستند سازمان امور اسیران و آزادگان وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین را یک "سازمان تروریستی" اعلام کند.

ابوبکر با اشاره به افزایش حملات اسرائیل به اسیران در طول پنج سال اخیر که با تصویب قوانینی ظالمانه در کنست و تحریک گسترده علیه اسرا و "مجرم و تروریست" خواندن آنها انجام می‌شوند، تاکید کرد: ضربه زدن به مساله اسیران و موسسه آنها که برای خدمت به آنها ایجاد شده، به طور قطع غیرقابل قبول است.

رئیس سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین در ادامه گفت: نمایندگان شهرک‌سازان اسرائیلی امروز در پارلمان اشغالگران با هدف قرار دادن سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین، فصل جدیدی از تلاش‌های ناکام خود برای مجرم خواندن این موسسه و تهمت تروریستی زدن به آن را آغاز کردند.

طبق گزارش روزنامه یسرائیل هیوم، ادد فرر Oded Forer ، یکی از نمایندگان افراطی کنست از حزب "اسرائیل خانه ما" مدعی شد، نخست وزیر و وزیر جنگ باید فورا اقدامی برای توقف پرداخت مبالغ تعیین شده به خانواده‌های اسیران انجام داده و به طرح تبدیل سازمان امور اسیران فلسطین به یک سازمان غیرقانونی ملحق شوند.

انتهای پیام

برچسب ها :

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.