۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعال شده است

به گزارش خبرنگار خبرآنی، سورنا ستاری عصر دوشنبه در حاشیه آئین افتتاح مرکز نوآوری ورامین که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جوانان ورامین نشان داده‌اند که می‌توانند تحولات شگرفی را در کشور ایجاد کنند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهدایی همچون شهیدان ستاری و اردستانی که زاده این منطقه هستند و مایه فخر کشور محسوب می‌شوند گفت: این شهدا نشان دادند که وقتی روی بچه‌های کویر سرمایه گذاری صورت بگیرد برای کشور افتخار آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های اقتصاد دانش بنیان در سال جاری در سطح کلان کشوری برنامه‌های زیادی را در نظر گرفته شده است بیان داشت: برای اینکه در شهرستان برنامه‌های دانش بنیان مؤثر باشند و رخ دهند باید توسط مسئولان پیگیری شود.

ستاری عنوان داشت: اتفاقی که امروز در این منطقه افتاد اتفاق خوبی است و اینکه جهاد کشاورزی تصمیم گرفته که درب‌های این مکان باز شود و جوانان دارای ایده و نوآوری از این امکانات بهره مند شوند ما نیز آمادگی داریم که تیم‌ها را حمایت کرده و برای توسعه زیرساخت و هزینه‌های موجود مساعدت‌های لازم را داشته باشیم که انشاالله باید منتظر اتفاقات خوب برای شهرستان باشیم.

وی در ادامه به برنامه‌های تدوین شده در حوزه تأمین امنیت غذایی کشور اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از این برنامه به حوزه کشاورزی و اصلاحاتی که باید در این حوزه صورت بگیرد بر می‌گردد و ورامین به دلیل داشتن پتانسیل ذاتی کشاورزی شرکت‌های علاقه مند در این حوزه‌ها امکان توسعه دارند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان داشت: در حال حاضر ۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد که مشغول فعالیت هستند.

برچسب ها :

بنیان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.