عقب‌‌ماندگی تاریخی سیستان و بلوچستان در شبکه فاضلاب و زیرساخت‌های جاده‌ای

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، محمدرضا رضایی کوچی با بیان این‌که متاسفانه توسعه متوازن در برخی از استان‌ها به ویژه سیستان و بلوچستان رعایت نشده که می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی مکلف به کار و تلاش بیشتر در این زمینه شوند، اظهار کرد: کمیسیون عمران مجلس با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی بدنبال توسعه همه جانبه استان‌ها به ویژه سیستان و بلوچستان که از عقب ماندگی‌های تاریخی رنج می‌برد است.

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی نیمه تمام در سیستان و بلوچستان افزود: طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای زیادی در این استان به‌ویژه در منطقه سیستان در حال انجام است که به کندی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه سیستان به لحاظ راه و شبکه فاضلاب نسبت به سایر مناطق کشور بسیار عقب است و باید یک کار جهادی در این زمینه انجام شود.کارهای بسیار خوبی در منطقه سیستان از سوی دولت در حال انجام است که باید هر چه سریعتر تکمیل شود زیرا این طرح‌ها نقش بسزایی در توسعه منطقه دارد.

رضایی کوچی تصریح کرد: اتمام طرح‌های توسعه‌ای در منطقه سیستان نیازمند تخصیص اعتبار است که پیگیری‌های لازم توسط کمیسیون عمران مجلس انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتبارات طرح‌های عمرانی منطقه سیستان باید متناسب با نیاز منطقه تخصیص یابد و منابعی که از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص می‌یابد مناسب با این طرح‌ها نیست.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.