ربیعی: آمریکایی‌ها نگذاشتند مردم ایران از فواید اقتصادی برجام بهره‌مند شوند

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب برای آحاد مردم و جامعه آرامش‌بخش بود و من به نوبه خودم و دولت از ایشان سپاسگزاری می‌کنم.

وی افزود: در دوره حساسی هستیم و در هیچ دوره‌ای به این اندازه چه در آمریکا و چه در سایر کشورهای کینه‌توز علیه ایران بر سر کار نبوده‌اند و هیچ دوره‌ای مثل این دوره جامعه تحول‌پذیر نداشتیم. خوشبختانه مقام معظم رهبری مثل همیشه با درک عمیق از شرایط توصیه‌های راهگشا داشتند و جلسه روز گذشته سران سه قوه هم جلوه عالی از تصمیم سران قوا برای کنارهم قرار گرفتن با درک مشترک از مسائل را نمایش داد. ما آمادگی داریم مطالبات رهبر انقلاب را با همکاری سایر قوا به منصه ظهور برسانیم.

سخنگوی دولت با اشاره به سالروز تصویب برجام تصریح کرد: زمان آن رسیده تا مروری منصفانه به دستاوردهای آن داشته باشیم. این توافق با خروج آمریکا کارکرد خودش را برای مردم ما از دست داد و این سبب شد عده‌ای راه قضاوت غیرمنصفانه را در پیش بگیرند. آمریکایی‌ها نگذاشتند مردم ایران از فواید اقتصادی برجام بهره‌مند شوند. نقض برجام نمی‌تواند این واقعیت را تغییر دهد که ایران ثابت کرد فعالیتش صلح‌آمیز است و چیزی برای مخفی کردن نداشته است. آمریکا به دیپلماسی بین‌المللی بی‌احترامی کرد و ما بدون برجام باید میلیون‌ها دلار خرج می‌کردیم تا حقایقی را به جهان ثابت کنیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.