خسارت ماهانه 10 میلیارد تومانی سازمان ورزش شهرداری در روزهای کرونایی

امیر محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، با اشاره به مجموعه‌های در اختیار سازمان ورزش، اظهار کرد: مجموعه‌های در اختیار شهرداری تهران شامل 416 مجموعه سرپوشیده است که 52 مورد از آنها سوله‌های الزهرا است.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا 52 سوله مذکور نیز به سازمان مدیریت بحران تحویل داده شد زیرا بر اساس مکانیزمی که از قبل تعیین شده، در زمان وقوع اتفاقات خاص مانند سیل، ‌زلزله و غیره سوله‌ها به سرعت در اختیار مدیریت بحران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به اینکه این سوله‌ها چند منظوره هستند و به راحتی آماده واگذاری به مدیریت بحران می‌شود،  تصریح کرد: در حال حاضر همه سالن‌ها پلمپ هستند و هیچ فعالیت‌ ورزشی در آنها انجام نمی‌شود اما همکاران بنده در حال بازسازی و ساماندهی سالن‌ها برای روزهای پساکرونا هستند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردیم و به ساماندهی و بازسازی مجموعه‌های در اختیار سازمان پرداختیم. بعد از مهار کرونا با طرح «ورزش از نو» فعالیت‌ها را از سر خواهیم گرفت.

محسنی درباره بودجه صرف شده برای بازسازی مجموعه‌های ورزشی نیز گفت: برای این اقدامات از بودجه سالانه سازمان استفاده کرد‌ه‌ایم اما با شیوع کرونا ماهانه 10 میلیارد تومان خسارت مستقیم و غیرمستقیم متوجه سازمان ورزش شده است زیرا امکان دریافت وجه از سالن‌ها را نداشتیم و از آنجایی که بخشی از سالن‌ها در اجاره بخش خصوصی است و آنها نیز شرایط مالی ضعیفی برایشان پیش آمده، بخشی از هزینه‌هایی که باید پرداخت می‌کردند را بخشیدیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.