کاهش 3.5 درصدی بستری‌‌های جدید در تهران

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان پایگاه خبری خبرآنی؛ دکتر علیرضا زالی در گفت‌‌وگویی تلویزیونی با اشاره به آخرین آمار کرونا در کلان‌‌شهر تهران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 191 بیمار در بخش‌‌های عادی بیمارستان‌‌های تهران با تشخیص کووید19 و 62 مورد در بخش‌‌های ویژه بستری شدند.

وی افزود: آمار با شیب ملایمی نسبت به روزهای گذشته رو به کاهش است و آمار مجموع بستری‌‌های جدید در بیمارستان‌‌های تهران 3.5 درصد کاهش را نشان می‌‌دهد.

زالی ادامه داد: در زمینه مراجعان بیمارستانی تغییر محسوسی نسبت به روزهای گذشته نداشته‌‌ایم و بالغ بر 325 بیمار از مجموع بیماران بستری کرونایی مرخص شدند. ما در شیب ملایم و تعادل نسبی هستیم؛ با توجه به شرایط فعلی در تهران، حجم بالای ترددهای درون‌‌شهری و  بالارفتن تراکم در بخش‌‌های مرکزی شهر، باید بیش از پیش رعایت موازین بهداشتی را مورد توجه قرار دهیم و شهروندان باید با عدم عادی‌‌سازی شرایط به سمتی حرکت کنند که دچار بحران‌‌های جدیدتری نشویم.

وی خاطرنشان کرد:  در پیک ترددهای شهری که امکان فاصله‌‌گذاری اجتماعی با مشکلاتی روبه‌‌روست نیازمند توجه بیشتری به ملاحظات بهداشتی هستیم تا تعادل نسبی که در بخش‌‌های درمانی وجود دارد آسیب بیشتری نبیند و به سمت تقلیل موارد جدید در بیمارستان برویم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

درصدی بستری تهران

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.