جذر و مد شاخص بورس تحت تاثیر بازگشایی نماد سایپا

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 7میلیارد و 568میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 10هزار و 661میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 264هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 4هزار و 484واحدی در ارتفاع یک میلیون و 47هزار و 737واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سایپا، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پتروشیمی پارس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 338میلیون ورقه به‌ارزش 4507میلیارد تومان در 541هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 76واحد افت کرد و در ارتفاع 11هزار و 606واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و سنگ آهن گهر زمین بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.