سرپرست پرسپولیس: هیچ پرونده‌ای در فیفا ما را تهدید نمی‌کند/ حضور پروین در هیات مدیره مطرح نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در این چند روز ما را در رسانه‌ها تهدید می‌کنند و می‌گویند زمان برای ما گذشته اما هیچ پرونده‌ای در فیفا ما را تهدید نمی‌کند.

به گزارش  فارس، مهدی رسول‌پناه پس از جلسه امروز در پرسپولیس در خصوص اتفاقات روزهای اخیر این باشگاه اظهار داشت: در ابتدا باید از ابوالفضل امان‌الله به خاطر زحماتی که برای باشگاه کشید تشکر کنم. او احساساتی شد، اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکرد و باشگاه با او برخورد کرد.

وی ادامه داد: در مورد بحث کارگزار جدید؛ در حال مذاکره هستیم. اگر به نتیجه برسیم از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود روز گذشته در وزارت ورزش بین او و هاشمی درگیری به وجود آمده،‌گفت: نه اصلا چنین چیزی نیست. من نمی‌دانم چرا اینقدر حاشیه ایجاد می‌کنند. هاشمی و رغبتی جزو اعضای هیات مدیره هستند و با هم پیگیر امور قراردادها هستیم. اختلاف سلیقه وجود دارد اما با همدلی کار می‌کنیم. اصلا چنین چیزی نیست. من به شدت تکذیب می‌کنم و از زحمات هاشمی و رغبتی هم تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس با این شرکت قراردادی داشته اما اعلام شد این قراداد فسخ شده و حالا که قرار است این این شرکت برگردد آیا آن‌ها قولی مبنی بر پرداخت 30 میلیارد داده‌ا‌ند، گفت: ما فسخ کردیم تا شرایط بهتر شود. این قرارداد نه تضمینی داشت و نه کف درآمد. ما آن را فسخ کردیم تا با شرایط بهتری روبرو شویم. این شرکت هم مثل شرکت‌های دیگر پیشنهاد تازه‌ای داد، ما هم در حال بررسی هستیم و ان شاالله به نتیجه هم می‌رسیم.

رسول‌پناه در مورد اینکه ماجرای 7 میلیاردی که عرب به خاطر بلیت فروشی آن را از شرکتی گرفته بود و کارش به شکایت کشید، عنوان کرد: این موضوع مربوط به دوران ایرج عرب است و من زیاد در جریان آن نیستم. این 7 میلیارد در زمان عرب پرداخت شده و حالا هم دین ما است و باید آن را پرداخت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص ناراحتی بازیکنان تیم، اظهار داشت: از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم. صبوری و مردانگی کردند و مشکلات ما را درک کردند. هیچ اختلافی بین بازیکنان وجود ندارد و اینها حاشیه‌هایی است که برای باشگاه ایجاد می‌کنند. اولین دریافتی که از شرکت کارگزار داشتیم، به بازیکنان پرداخت می‌کنیم.

رسول‌پناه در مورد وضعیت بشار رسن عنوان کرد: منتظریم. امروز یک جلسه‌ای داشتیم و به دنبال این هستیم که با او قرارداد ببندیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در قرارداد بازیکنان بندی وجود دارد که اگر علیه مدیریت صحبت کنند جریمه می‌شوند، گفت: در بحث قرارداد اگر بخواهیم به صورت جزئی وارد شویم، چنین بندهایی وجود دارد اما تصمیم گیری در این مورد به کمیته انضباطی مربوط می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده برانکو و استوکس اظهار داشت: همین امروز گرندز حکم پرونده برانکو از طرف فیفا ابلاغ شد. 21 روز فرصت داریم تا لایحه‌ای تنظیم کنیم و اعتراض خودمان را به فیفا ارسال کنیم. در مورد استوکس هم مدیر حقوقی ما برای شکایت در حال اقدام است. در مورد برانکو باید بگویم در این چند روز ما را در رسانه‌ها تهدید می‌کنند و می‌گویند زمان برای پرسپولیس گذشته، هیچ پرونده‌ای در فیفا ما را تهدید نمی‌کند. این را مطمئن باشید.

رسول‌پناه در مورد اینکه آیا حضور علی پروین در هیأت مدیره پرسپولیس مطرح شده است، گفت: چنین چیزی مطرح نیست.

وی در مورد سرنوشت لیگ نوزدهم، اظهار داشت: ما موافق برگزاری ادامه لیگ هستیم چون به نفع پرسپولیس است. مطمئنیم پرسپولیس قهرمان می شود و نظر خودم را رسما به سازمان لیگ اعلام کردم.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه در قرارداد با شرکت آتیه‌پرداز آنها سه میلیارد کمک کردند و 15 میلیارد قرض الحسنه بود و ماجرای قرض الحسنه چیست، گفت: این بحثی و ایرادی است که ما قبلا به این قرارداد می‌گرفتیم. ان شاالله این مسئله را حل می‌کنیم.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.