مدیرعامل سرمایه گذاری عمران کرمان: عرضه اولیه سهام شستا به رونق بورس و جهش تولید کمک می کند

محسن علی حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان  در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، با اشاره به عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) طی فردا این اقدام را در سال جهش تولید به عنوان یک اقدام تحسین برانگیز مدیریت جوان این شرکت ارزیابی کرد و گفت: افزایش شفافیت مهم‌ترین مزیت واگذاری سهام شستا در بورس است.

وی با بیان اینکه واگذاری سهام بنگاههای بخش دولتی و عمومی به مردم در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی است افزود: این عرضه اولیه که بر اساس شواهد موجود احتمالاً با استقبال گسترده مردم هم مواجه خواهد شد، در جذب نقدینگی سرگردان نقش مهمی ایفا می کند.

این کارشناس بازار سرمایه ورود شرکت های بزرگ و بنیادی همچون شستا به بازار سرمایه را موجب رونق بیش از پیش بازار سرمایه و افزایش عمق بازار دانست و افزود :ورود شستا به بورس از آنجا که این شرکت را ملزم به ارائه اطلاعات و  گزارش‌های مستمر و شفاف می‌کند، منافع سهامداران را هم تامین خواهد کرد.

علی حسینی در پایان با تبریک این اقدام جسورانه مدیریت شرکت شستا در سال جهش تولید که پس از مدت ها انجام می شود گفت: این گونه واگذاری ها به رشد روند تولید در کشور و جلوگیری از سفته بازی در بورس کمک می کند.

انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.