سردار یزدی: از سرپل ذهاب و آق قلا تا حلب و دیرالزور سردار اسداللهی را فراموش نخواهند کرد

به گزارش ‌پایگاه خبری خبرآنی، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ، در پیامی شهادت سردار حسین اسداللهی از فرماندهان سابق این سپاه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید:

متن پیام سردار یزدی به شرح زیر است:

در هنگامه اذان مغرب شب مبعث رسول اکرم(ص) روح حسین اسداللهی به یاران شهیدش پیوست.

رزمندگان لشکر محمد رسول الله فرمانده دلاور خود را که ایثار و شهامت و عشق به شهادت اش یاد آور خاطرات همت ها، کریمی‌ها، مهتدی‌ها، سلیمانی‌ها، همدانی‌ها و فرزانه‌ها می‌باشد فراموش نخواهند کرد.

نه تنها همرزمان بسیجی و پاسدار او که رزمندگان جبهه مقاومت در لشکرهای فاطمیون، زینبیون، حیدریون و علیون مجاهدت‌های او را از یاد نخواهند برد.

مردم مظلوم روستاهای دیرزور، حلب، بوکمال و ... که یاری و محرومیت زدایی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی حسین عزیز را دیده بودند از خبر عروج این سرباز ولایت اندوهگین خواهند شد.

او سالها بود که عشق به شهادت را در دل و جان خود می پروراند، پاسداران جوان او را مصداق «و منهم من ینتظر» می دانستند و  ما بازمانده‌های دفاع مقدس «و ما بدلوا تبدیلا» را در رفتار او مشق می‌کردیم.

مردم عزیز سرپل ذهاب که از روز سوم زلزله تا پانزده ماه بعد حضور پررنگ سردار اسداللهی را در کنار خود دیده بودند از خبر عروج او چشمان‌شان بارانی خواهد شد.

به راستی در کدام جبهه و در بحبوحه کدام سختی جای حسین در کنار مردم خالی بود؟ در آق‌قلا؟ سوسنگرد؟ دهلاویه؟ هویزه؟...

اینجانب فقدان این پاسدار عزیز را به امام خامنه‌ای  دامت برکاته، همرزمان و بخصوص خانواده فداکار او تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی او با اباعبدالله الحسین (ع) و شهدا را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.