نانوایی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها در تهران تعطیل نمی‌شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به دایر بودن نانوایی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها گفت: مشکلی بابت تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.


محمد امامی امین با اشاره به انتشار برخی اخبار و نگرانی مردم بابت تأمین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی اظهار کرد: نانوایی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها دایر هستند تا به مردم خدمات رسانی می‌کنند و به هیچ وجه تعطیل نمی‌شوند.


وی سپس ضمن تکذیب کمبود برخی اقلام اساسی در فروشگاه‌ها و مراکز خرید عنوان کرد: خوشبختانه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مردم تأمین شده و نگرانی بابت این امر وجود ندارد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس تأکید کرد: تمام کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده و مردم ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری با رعایت نکات بهداشتی برای تهیه اقلام مورد نیاز اقدام کنند.


امامی امین در ادامه با اشاره به بهره گیری از ظرفیت واحدهای تولیدی استان تهران برای تهیه اقلام بهداشتی گفت: ظرفیت واحدهای تولیدی استان تهران برای تهیه اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستکش، مواد شوینده و غیره به کار گرفته می‌شود.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.