عدم همکاری دستگاهها در دولت الکترونیک به رئیس جمهور گزارش می شود

به گزارش خبرنگار خبرآنی، ابوالحسن فیروزآبادی در دهمین جلسه کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی که بعدازظهر امروز سه شنبه در مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد، از دبیر کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی خواست که اسامی دستگاههایی که در خصوص پیاده سازی دولت الکترونیک همکاری نمی کنند را در اختیار شورای عالی فضای مجازی قرار دهد.

وی تاکید کرد: لیست دستگاههای اجرایی که حاضر به تعامل با سایر دستگاهها برای ارائه خدمات آنلاین و الکترونیکی نیستند به رئیس جمهور گزارش می شود.

این جلسه در راستای ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی با حضور نمایندگان دستگاههای حاکمیتی برگزار شد و سرویس های تعاملی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی، توانیر، ثبت احوال و بخش خصوصی به بحث و بررسی گذاشته شد.

براین اساس مقرر شد وزارت خانه های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان فروردین ماه، سرویس آنلاین استعلام گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان را برای فرزندان ذکور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در اختیار این سازمان قرار دهند.

در همین حال مقرر شد سرویس آنلاین استعلام رابطه نسبی برای صحت سنجی مشخصات فرزندان تازه متولدشده، از سوی سازمان ثبت احوال در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد.

در خواست سرویس اصالت ضمانتنامه های بانکی، تصدیق و انطباق کدملی اشخاص با شماره شبای بانکی برای سازمان امورمالیاتی و نیز استعلام الکترونیکی گواهی عدم سوءپیشینه از سوی قوه قضاییه به پلیس ناجا برای ارائه به بخش خصوصی و بورس اوراق بهادار، از دیگر مصوبات دهمین جلسه کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی بود.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.