سخنگوی ارتش اسرائیل از شخصیت سعودی که برای قربانیان هولوکاست نماز خواند، تقدیر کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از اقدام شخصیت سعودی که بر قربانیان هولوکاست نماز خواند قدردانی کرد و در توییتی مدعی شد: این همان اسلام حقیقی است!

به گزارش خبرآنی، روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از شخصیت سعودی و هیئت همراه وی که بر قربانیان هولوکاست نماز خواندند، قدردانی کرد و در توییتی نوشت: "این همان اسلام حقیقی است. برادری میان ادیان دلیل همه خوبی‌هاست".

ادرعی در توییتی دیگر عکس محمد العیسی، وزیر دادگستری پیشین عربستان و دبیرکل انجمن جهان اسلام را منتشر کرده که از "اردوگاه مرگ آشویتس" دیدن کرد.

ادرعی در ادامه مدعی شد: "این اقدام پیام تسامح و برادری میان ادیان است".

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی این حضور شخصیت سعودی در اردوگاه را "لحظه موثر و بزرگ" خواند.

وی سپس گزارش شبکه العربیه درباره العیسی را منتشر کرد و بخشی از اظهارات او را آورد: "ما منادیان صلح و معاییر اسلامی غیر دوگانه و جنایت‌های ضد بشری مردود در همه ادیان هستیم". ادرعی در ادامه عبارت "این همان اسلام حقیقی است" را تکرار کرد.

اردوگاه آشویتس بزرگترین و مجهزترین اردوگاه کار اجباری آلمان نازی بود که در طول اشغال لهستان توسط نازی‌ها ساخته و تجهیز شده بود. سالروز آزادی این اردوگاه توسط سربازان اتحاد جماهیر شوروی سابق به عنوان روز بین‌المللی یادبود هولوکاست برگزیده شده‌ است.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.