آغاز مقدمات برپایی غرفه رژیم صهیونیستی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اقدامات برای برپایی غرفه این رژیم در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ در دبی رسما آغاز شده و تل‌آویو در این پروژه با مقامات اماراتی همکاری می‌کند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از روسیاالیوم، این وزارت‌خانه در صفحه فیس‌بوک خود نوشت، کارگروه غرفه و پیمانکار داخلی برپایی این غرفه کار خود را آغاز کرده‌اند؛ اقدامی که مرحله مهم از مشارکت در نمایشگاه دبی محسوب می‌شود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نظارت بر روند برپایی غرفه ضمن همکاری با کشور میزبان امارات را ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی روابط دیپلماتیک رسمی با امارات ندارد و شهروندان این رژیم تنها با گذرنامه خارجی می‌توانند به امارات سفر کنند اما گزارش‌های سابق نشان می‌دهند که اسرائیل با امارات در حال بررسی صدور گذرنامه‌های ویژه برای ورود به نمایشگاه اکسپو است.

مسؤولان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ماه دسامبر۲۰۱۹ اعلام کردند، یووال روتیم، مدیرکل این وزارت‌خانه به همراه هیئت وزارتی مشترک به منظور بررسی مشارکت این رژیم در نمایشگاه اکسپو به امارات سفر کرده است. به گفته این مسؤولان، در این سفر مقدمات مشارکت اسرائیل در نمایشگاه بررسی شد و مدیرکل در این خصوص توافق‌نامه رسمی امضا کرد و نشست‌های بیشتری نیز با مسؤولان دو طرف برگزار شد. پس از این سفر و امضای توافق مسؤولان مذکور اعلام کردند که کار برپایی غرفه رژیم صهیونیستی آغاز خواهد شد.

در این راستا، یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت، مشارکت این رژیم در نمایشگاه نشان از جایگاه والای اسرائیل نه تنها در سطح بین‌المللی، بلکه میان بازیگران اصلی منطقه خاورمیانه دارد.

رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند، قرار بود کاتس اواسط ماه میلادی جاری در خصوص نمایشگاه اکسپو به امارات سفر کند اما به دلیل بروز تنش‌های امنیتی به دنبال شهادت سردار سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصمیم گرفت این سفر را به تأخیر اندازد.

امارات از ماه اکتبر ۲۰۲۰ به مدت تقریبا شش ماه در نمایشگاه اکسپو۲۰۲۰ میزبان حدود ۲۰۰ کشور خواهد بود که برای جلب توجه ۲۵ میلیون بازدیدکننده به رقابت خواهند پرداخت.

اکسپو ۲۰۱۵ در شهر میلان ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.