مرکز فناوری ورزش شهری راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، این سازمان از تمامی استارت‌آپ‌ها و گروه‌های فناور حوزه ورزشی، صاحبان ایده و مراکز شتابدهی علاقمند برای همکاری و ارائه ایده‌های نوین برای راه اندازی «مرکز فناوری ورزش شهری» دعوت کرد.

این سازمان با مشارکت سازمان ورزش شهرداری در نظر دارد تا مرکز فناوری ورزش شهری را راه اندازی کند.

با این هدف، سازمان فاوای شهرداری تهران و مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند از تمامی تیم‌ها، استارت‌آپ‌ها و گروه‌های فناور حوزه ورزشی، صاحبان ایده و مراکز شتابدهی که علاقمند به همکاری در مرکز فناوری ورزش شهری هستند دعوت کرده، درخواست خود را تا ۲۰ آبان ماه به همراه مستندات (شامل پروپوزال طرح، کاتالوگ محصولات و...) جهت ارزیابی به پست الکترونیک smart@tehran.ir ارسال کنند.

توسعه هوشمندسازی مجموعه‌ها و فعالیت‌های ورزشی به منظور گسترش ورزش همگانی با ارتقای سطح مشارکت شهروندان در فعالیت ورزشی شهری پایه ریزی شده و فرصت‌های رشد و ارتقا را برای فناوران کشور فراهم می‌آورد. در این مرکز فرصت‌هایی برای حمایت از گروه‌های فناور و استارت‌آپ‌های نوپا فراهم شده است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به شهروندان در سراسر کشور مخصوصاً تهران ارائه کنند.

برچسب ها :

فناوری اندازی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.