خدمت به زوار "امام حسین" با موکب‌های دانش‌آموزی در مرز شلمچه و چذابه

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، عاشورا و اربعین مدرسه عشق است برای دانش‌آموزان، آنهایی که حالا در اربعین حسینی علاوه بر حضور در راهپیمایی، در موکب‌های دانش‌آموزی خود به عشق اباعبدلله مشغول خدمت به زوار حسینی هستند.

دانش‌آموزان استان خوزستان نیز با دو موکب در مرز شلمچه و چذابه به استقبال زائران اربعین حسینی رفتند. 

حجت الاسلام ایمان اسکندری سرپرست اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان خوزستان درباره موکب‌های دانش‌آموزی به خبرآنی گفت: دانش‌آموزان در دو موکب به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند و تلاش کردیم تا دانش‌آموزان به هم سن و سالان خود خدمت کنند یعنی دانش‌آموز خادم دانش‌آموز است.

اربعین حسینی| راهپیمایی اربعین ,

وی افزود:  اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان خوزستان در مرز شلمچه و چذابه دو موکب دارد که با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند و این موکب‌ها با عنوان هیئت انصارالمهدی فعال است.

سرپرست اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان گفت: خدمات فرهنگی در موکب‌ها ارائه می‌شود و هر سال یک مبلغ در آنها حضور دارد همچنین در بحث اسکان و غذا، دانش‌آموزانی که به پیاده‌روی اربعین رفته‌اند می‌توانند به همراه خانواده خود در این موکب‌ها حضور یابند.

حجت‌الاسلام اسکندری ادامه‌داد: تاکنون در موکب‌ها به حدود دو هزار دانش‌آموز به همراه خانواده‌هایشان خدمت رسانی داشتیم و به دانش‌آموزان  آدرس موکب‌ها را داده‌ایم و به صورت ویژه از آنها استقبال می‌کنیم.

اربعین حسینی| راهپیمایی اربعین ,

وی گفت: 15  دانش‌آموز در مرز شلمچه و 10 نفر در مرز چذابه در موکب‌ها به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند، هدف ما گسترش فرهنگ عاشورایی است تا به دانش‌آموزان یادد هیم که بحث سن و سال نیست و در سنین پایین هم می‌توان در مدرسه عشق حسینی فعالیت داشت.

حجت‌الاسلام اسکندری مطرح‌کرد: به دانش‌آموزان اعلام کردیم هر فردی می‌خواهد در موکب‌ها خدمت‌رسانی کند  به ما اعلام کند و برای اینکه به درسشان لطمه نخورد، صبح‌ها به مدرسه می‌رفتند و بعدازظهر به موکب‌ها می‌آمدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.