معاون وزیر آموزش‌وپرورش‌: طرح خشونت‌زدایی در مدارس ‌اجرایی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی از گرمسار، رضوان حکیم زاده ظهر امروز در آئین افتتاح و راه‌اندازی اتاق فکر اولیا در مدرسه دخترانه شمس گرمسار اظهار داشت: باید انجمن اولیا و مربیان در مدارس تقویت شود.

وی بیان داشت: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار مناسبی بین معاونت آموزش ابتدایی با انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس برقرارشده است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: لازم است جلسات همفکری و هم‌اندیشی با خانواده‌ها از سوی انجمن‌های مدارس به‌صورت فعال تشکیل شود تا مشکلات و نیازهای دانش آموزان و خانواده‌ها احصا و درصدد رفع آن‌ها اقدامات اساسی انجام شود.

حکیم زاده عنوان کرد: مشارکت خانواده‌ها با مدرسه در ارتقای و توسعه آموزش‌وپرورش در حوزه‌های مختلف اثرگذار است.

وی با بیان اینکه توجه به مقوله تربیت از مهم‌ترین رویکردهای آموزش‌وپرورش در اجرای برنامه‌های مختلف است گفت: طرح خشونت‌زدایی همه‌جانبه در مدارس سراسر کشور اجرایی می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش بیان داشت: برخی والدین از روی ناآگاهی و غفلت رفتارهای انتقادآمیز با فرزندان و کودکان خوددارند که لازم است نسبت به آگاه‌سازی والدین توجه ویژه‌ای شود و آموزش مهرورزی به کودکان موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش خبرآنی، حکیم زاده در سفر یک‌روزه خود به استان سمنان، ضمن نواختن زنگ پیوند و آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان، افتتاح اتاق فکر اولیا در آموزشگاه شمس و راه‌اندازی مرکز یادگیری محلی آموزش به والدین نوآموزان پیش‌دبستانی در آموزشگاه دخترانه فاطمه (س) را انجام داده و در همایش گرامیداشت هفته پیوند در سالن آفتاب دانشگاه آزاد گرمسار شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش در بدو ورود به شهرستان گرمسار همراه با دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش و کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان و استان با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان این دیار ادای احترام کرد.

انتهای پیام/ش

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.