محققان و موسسات برتر نانو معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرآنی، در سیزدهمین مراسم تجلیل از برترین محققان و موسسات پژوهشی فناوری نانو در حاشیه دوازدهمین جشنواره نانو، ۵ موسسه آموزشی، ۱۰ محقق برتر علمی و یک محقق جوان برتر، دو طرح برگزیده برنامه طرح‌های نوآورانه معرفی شدند.

در بخش ویژه نیز یک واحد صنعتی دارای بیشترین همکاری با دانشگاه‌ها در قالب پایان‌نامه‌های صنعتی و کاربردی معرفی و تقدیر شد.

محققان برتر در سیزدهمین جشنواره

علی اسفندیاری رتبه اول در حوزه تحقیقاتی ساخت و مطالعه خواص فیزیکی نانو ساختارهای دو بعدی برای ذخیره سازی انرژی،

محمد عبدالاحد رتبه دوم در حوزه تحقیقاتی نانو الکترونیک و کاربردهای آن در تشخیص و درمان سرطان

مهدی نیک عمل رتبه سوم در حوزه تحقیقاتی خواص گرمایی و مکانیکی نانو ساختارهای کربنی به‌ویژه گرافن

علی مرسلی رتبه چهارم در حوزه تحقیقاتی سنتز چارچوب‌های فلز آلی متخلخل

عبدالله سلیمی رتبه پنجم در حوزه تحقیقاتی نانو بیوسنسورها برای تشخیص ترکیبات طبیعی

مسعود صلواتی نیاسر در حوزه سنتز نانو ساختارهای مختلف و علیمراد رشیدی در حوزه تحقیقاتی نانو سیالات، نانو جاذب، نانو کاتالیست و نانو ساختارهای کربنی به صورت مشترک برنده رتبه ششم

مجتبی شمسی پور رتبه هفتم در حوزه تحقیقاتی نانو بیوسنسور برای شناسایی ترکیبات طبیعی

رتبه هشتم به صورت مشترک به رضا عسگری با حوزه تحقیقاتی بررسی محاسباتی ویژگی‌های نانو ساختارهای دو بعدی و محسن عادلی در حوزه تحقیقاتی بررسی برهمکنش نانوساختارهای دو بعدی با میکروارگانیسم‌ها و طراحی و ساخت حامل‌ها با کاربرد دارورسانی اختصاص یافت.

سیدشمس الدین مهاجرزاده رتبه نهم در حوزه تحقیقاتی بررسی و استفاده از نانو ساختارهای کربنی در زیست حسگرها و ابرخازن‌ها و محمودرضا جعفری رتبه دهم در حوزه تحقیقاتی بررسی و ساخت نانو کپسول‌ها برای کاربردهای دارورسانی و درمان را به دست آوردند.

«محمد مهدی توکلی» با طرح سنتز نانو مواد با کیفیت بالا و مطالعه کاربرد آنها در افزایش راندمان سلول‌های خورشیدی لایه نازک در بخش محقق جوان برتر معرفی شد.

موسسات پژوهشی با بیشترین امتیاز

رتبه اول دانشگاه تهران، رتبه دوم دانشگاه صنعتی شریف، رتبه سوم دانشگاه تربیت مدرس، رتبه چهارم مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه علوم پزشکی تهران

در بخش طرح‌های نوآورانه، «کامپوزیت دندانی لایت‌کیور نانو هیبریدی» و «مات کننده نانو سیلیکایی» ارائه دهنده از سوی فریده کلاهدوزان به عنوان برتر معرفی شدند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.