خروج 240 هزار زائر از صبح امروز تاکنون/ کندی تردد در مرزها به دلیل تراکم جمعیت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محسن فتحی‌زاده با بیان اینکه امروز یکی از سنگین‌ترین روزهای عملیات اربعین را پیش‌رو داشتیم، اظهار کرد: امروز مرزهای شلمچه، چذابه و مهران از تراکم جمعیتی بسیاری برخوردار بودند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا ادامه داد: به دلیل محدودیتهای موجود برای انتقال زائران از مرز به شهرهای عتبات عالیات، شاهد کندی تردد در این مرزها هستیم بنابراین توصیه کردیم زوار عزیز در شهرهای مسیر یا موکبها استراحت کرده و مدتی صبر و تحمل داشته باشند تا پس از کاهش تراکم بتوانند به راحتی از مرزها عبور کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: به لحاظ محدودیتهای حمل و نقل که در مرزهای شلمچه و چذابه به وجود آمده، با کندی تردد مواجه شدیم و مسئولان درصدد هستند با همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها، این مشکل را مرتفع کنند، از سوی دیگر ناچار شدیم زائران را در موکبها اسکان دهیم تا در آن سوی مرز کمتر معطل شده و دچار مشکل نشوند.

فتحی‌زاده تصریح کرد: به دلیل تراکم جمعیت، امکان تردد در مرز چذابه وجود نداشته و همین امر موجب شده تا اختلالاتی در این امر به وجود بیاید به همین منظور از زائران خواستیم در مراکز اقامتی و موکبها استراحت کنند تا پس از آماده‌تر شدن شرایط به سفر خود ادامه دهند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا به تراکم جمعیت در مرز مهران اشاره و بیان کرد: از ابتدای بامداد امروز تا این لحظه 240 هزار نفر موفق به عبور از مرزهای چهارگانه شده‌اند که از این تعداد بیش از 125 هزار نفر از مرز مهران، 57 هزار زائر از مرز شلمچه، 31 هزار نفر از مرز چذابه و مابقی از مرز خسروی عبور کرده‌اند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.