واکنش مدیرعامل استقلال به رای سوپرجام

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه مدیران این باشگاه در تمامی زمینه ها برای گرفتن حق هواداران تلاش می‌کنند، گفت: همچنان اعتقادم دارم که رای صادره در خصوص سوپرجام سال ۹۷، ناعادلانه بود.

«امیرحسین فتحی» درباره رای نهایی دادگاه عالی ورزش نسبت به پرونده سوپرجام که رای به برتری پرسپولیس داده است، گفت: باشگاه استقلال امروز از رای نهایی دادگاه عالی ورزش در مورد سوپرجام مطلع شد و به این ترتیب اعتراض ما به تصمیمی که همچنان عقیده داریم نادرست بوده، به سرانجام نرسید.

وی افزود: ماجرای حاضر نشدن استقلال در دیدار سوپر جام در زمان مدیریت من رخ نداده اما از روز اولی که به استقلال آمدم همه اقدامات لازم را جهت تجدیدنظر انجام دادم. ابتدا پرونده را به کمیته استیناف بردیم و در نهایت به سراغ دادگاه عالی ورزش رفتیم.

فتحی اظهار داشت: به هواداران بارها قول داده بودم که با حداکثر توان این پرونده را پیگیری می‌کنیم و همین تلاش‌ها را هم انجام دادیم اما من که قاضی دادگاه نبودم و معتقدم مدیریت فعلی باشگاه استقلال هیچ قصوری در این مورد نداشته است. توضیح دیگر اینکه باشگاه استقلال در این پرونده به وظیفه ذاتی خود عمل کرد و البته به نتیجه نرسیدن این دعوی، باعث عقب نشینی ما نخواهد بود که باشگاه در هرجایی احساس کند حقی از تیم و هواداران استقلال ضایع شده وارد عمل می‌شود.

وی افزود: ممکن است نظر، تصمیم گیران برخلاف نظر ما و هواداران استقلال باشد. همچنان با قاطعیت اعلام می‌کنم رای بدوی سوپرجام صادره ازسوی کمیته های انضباطی و استیناف در ایران را ناعادلانه می دانم.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.