پیام جدید هنرمند و تاجر مصری در انتقاد از عملکرد ارتش و پلیس

محمدعلی، بازیگر و تاجر مصری با انتشار ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی از عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور این کشور و فرماندهان برجسته در ارتش انتقاد کرده و آنها را به فساد متهم کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت خلیج آنلاین، محمد علی در جدیدترین ویدئوی خود گفت: سیسی کشور را به شکل نادرستی مدیریت می‌کند و نقش ارتش را از تامین امنیت مرزها و حمایت از کشور به تهیه غذا تغییر داده است.

این بازیگر و تاجر مصری با اشاره به اینکه قصد حمله به ارتش را نداشته و نمی‌خواهد آن را تخریب کند، تاکید کرد: پلیس باید به جای ترساندن مردم و ایجاد رعب در میان آنها، برای حفظ ثبات کشور و امنیت آن تلاش کند.

محمدعلی در ادامه گفت که پس از انتقادات علیه سیسی مجبور به ترک مصر شده است. او در حال حاضر در اسپانیا اقامت دارد. او پیش از این در ویدئوهایی سیسی و همسرش و نیز فرماندهان ارتش را به فساد و اتلاف اموال مردم برای ساخت کاخ‌های ریاست جمهوری و اجرای پروژه‌های رفاهی که هیچ نفعی برای مردم ندارند، متهم کرده و مردم مصر را به تظاهرات و درخواست برای برکناری سیسی دعوت کرد.

هزاران مصری نیز به دعوت محمدعلی راهپیمایی‌های کم‌سابقه‌ای را به پا کرده و برکناری سیسی را خواستار شدند. در این تظاهرات‌ صدها تن از فعالان، چهره‌های سیاسی و اساتید دانشگاه‌های مصر بازداشت شدند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.