تفحص از استانداری کردستان کلید خورد

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه هشتم مهر) این کمیسیون اظهار داشت:بررسی طرح تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کردستان در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: اعضای کمیسیون شوراها پس از بررسی و استماع نظرات مخالفان و موافقان طرح و همچنین گزارش نماینده درخواست کننده، در نهایت با تفحص از عملکرد استانداری کردستنان موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون شورای مجلس تصریح کرد: طبق آئین‌نامه پس از تصویب تفحص در کمیسیون، طرح مذکور برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می‌شود.

سلیمی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه طرح مذکور در 6 محور تدوین شده در توضیح آنها گفت: وضعیت نامناسب بازارچه مرزی باشماق و معابر کولبری شهرهای مریوان و سروآباد، بازارچه سیرانبند بانه، کارت سوخت شهرهای مرزی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان و موضوع تمامی شهرداری‌های کردستان بویژه مریوان، بانه، سقز، سنندج و استخدامی‌هایی که از سال 88 باعث ورشکستگی تمامی شهرداری‌ها شده، از جمله محور‌های تفحص از عملکرد استانداری کردستان است.

انتهای‌پیام/

 

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.