امیرحاتمی: باهرگونه تجاوز با قدرت مقابله می‌کنیم

مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو  با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، با اشاره به نشست صبح امروز(یکشنبه 2 مهرماه) این فراکسیون با امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی، گفت: این جلسه درخصوص هفته دفاع مقدس و تقدیر از نیروهای مسلح بود.

وی با بیان اینکه وزیر دفاع در این جلسه درباره آخرین تحولات منطقه گزارشی را به اعضای فراکسیون ارائه کرد، افزود: امیر حاتمی همچنین گزارشی درباره آخرین دستاوردهای دفاعی کشورمان به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده لنگرود در مجلس تصریح کرد: امیر حاتمی در این جلسه اعلام کرد به برکت دفاع مقدس و تجربه بزرگی که از این موضوع کشورمان کسب کرد امروز پیشرفت های چمشگیری را داشته ایم و با تکیه بر این تجربه با هرگونه تجاوز دشمن به قدرت مقابله می شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس اضافه کرد: وزیر دفاع اعلام کرد امروز ایران یکی از قدرت های برتر در عرصه دفاعی است و این پیشرفت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 لاهوتی با اعلام اینکه بخش مهمی از جلسه امروز  به صورت غیرعلنی و محرمانه بود که قابلیت رسانه ای شدن ندارد، اظهار داشت:امیر سرتیپ حاتمی در این جلسه بیان کرد منطقه غرب آسیا در حال تحولی عمیق و وسیع است اگرچه این تحولات در کل جهان در حال رخ دادن است که در چنین شرایطی یعنی در دوره گذار، قدرت های بزرگ تلاش می کنند جایگاه خود را  ارتقاء و تثبیت کنند.

وی افزود: وزیر دفاع در ادامه این جلسه  به ارائه بخشی از پیشرفت های تسلیحاتی مبتنی بر محورهایی که در برنامه چهارساله وزارت دفاع تاکید شده اشاره کرد که شامل حوزه های رزم موشکی، پدافند هوایی، دریایی، زمینی، رزم الکترونیکی و انتظامی می شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.