محسن هاشمی: آبفا با وصل شدن آب چیتگر موافقت کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی،؛ محسن هاشمی در پایان یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه صبح امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران اظهار کرد: بودجه شهرداری تهران در سال 98 انقباضی بسته شده و هر ماهه گزارش عملکرد بودجه شهرداری به شورا می‌آید و در جلسه قبلی وقتی گزارش بودجه خوانده شد برخی از اعضا نگرانی‌ها را مطرح کردند  و اعلام شد درآمد شهرداری به اندازه بودجه نیست. به همین منظور در جلسه هم‌اندیشی امروز این موضوع به شهردار تهران تذکر داده شد.

هاشمی گفت: همچنین اعضا نظرشان این بود که باید هزینه شهرداری کاهش یابد و این موضوع هم با توجه به مشکلات کلی کشور به شهردار تهران تذکر داده شد ضمن اینکه حدود یازده هزار میلیارد تومان فیش عوارض صادر شده اما تنها یک سوم از این میزان فیش‌ها را پرداخت کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در جلسه امروز و پس از اظهارات اعضای شورای شهر تهران، آقای حناچی اعلام کرد که در مجموعه شهرداری اقداماتی در دستور کار قرار دارد تا ساخت و ساز رونق پیدا کند.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارشی که از عملکرد مناطق به شورا آمده است، مشخص شده که حدود 91 درصد بودجه محقق شده و درآمدها محقق شده است.

هاشمی در ادامه در ارتباط با بازدیدهای صورت گرفته از سازمانها و ارگانها گفت: برخی از بازدیدها سرزده و برخی هم با برنامه ریزی است. البته بازدیدهای سرزده تأثیرگذاری بیشتری دارد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره نگهداشت شهر اظهار کرد: من نمی‌گویم نگهداشت شهر ضعیف است و در حال حاضر نگهداشت در سطح متوسط است، موضوعی که وجود دارد بحث شفافیت قراردادهای مربوط به نگهداشت شهری است.

وی ادامه داد: باید قراردادهای نگهداشت شهر دقیق‌تر مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه امروز شاهد این هستیم که هم برون‌سپاری شده و پول به پیمانکار می‌دهیم و هم نیروهای شهرداری سر جایش خودشان مانده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران درباره جنگل چیتگر و  تماس با مدیر آبفا اظهار کرد: ما بعد از آن بازدیدی که از بوستان چیتگر داشتیم موضوع را به کمیسیون محیط زیست ارجاع کردیم. البته آبفا گفته است که حاضر است آب چیتگر را وصل کند به شرطی که ماهانه حق آب پرداخت شود و بدهی‌ها هم تقسیم شده و پرداخت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

هاشمی چیتگر موافقت

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.