مانور پلیس مبارزه با موادمخدر برای تشدید اقدامات کنترلی در آستانه سال تحصیلی

سردار محمد مسعود زاهدیان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره رصد حاشیه مدارس و مراکز دانشگاهی توسط پلیس مبارزه با موادمخدر اظهار کرد: امسال برای دو هزار و 800 مدرسه و مرکز آموزش عالی با وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم تفاهماتی داشته‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ادامه داد: قرار شده در استانها برای افزایش دانش عمومی اساتید دانشگاه‌ها و مدیران مراکز خوابگاهی، مشاوره و آموزشهای لازم را داشته باشیم همچنین تولید محصولات فرهنگی در زمینه محدودسازی موادمخدر و شناخت مواد توسط خانواده‌ها و دانشجویان با برگزاری کرسی آزاداندیشی و جلسات مشاوره انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر با محیط داخلی مدارس و دانشگاه‌ها کاری ندارد و مسئولیت محیط داخل مدارس و دانشگاه‌ها با وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم است.

این مقام انتظامی ادامه داد: سعی داریم محیط پیرامون مدارس را تا شعاع مشخص از وجود فروشندگان موادمخدر پاکسازی کنیم تا دسترسی به موادمخدر وجود نداشته باشد.

زاهدیان خاطرنشان کرد: در آستانه سال تحصیلی با یک مانور هماهنگ و فراگیر در سطح کشور تشدید اقدامات خواهیم داشت.

به گفته وی، رصد حاشیه مدارس و دانشگاه‌ها توسط پلیس مبارزه با موادمخدر در طول سال تحصیلی صورت می‌گیرد اما این اقدامات در زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تشدید می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.