ارسال 250 هزار بسته لوازم‌التحریر به مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سیدامیرحسین مدنی در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری همزمان 120 مدرسه برکت با 704 کلاس درس در سراسر کشور اظهار کرد: شب گذشته 250 هزار بسته لوازم‌التحریر در اختیار دانش‌آموزان مناطق محروم قرار گرفت که براساس برنامه‌ریزی انجام شده این رقم امسال به 500 هزار بسته افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: بسته‌های اهدا شده شامل کیف و 15 قلم مورد نیاز دانش‌آموزان است که در واقع 4 بسته لوازم‌التحریر شامل دانش‌آموزان دختر در دبیرستانها و دبستانها و همچنین دانش‌آموزان پسر در دبیرستانها و دبستانها است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ادامه داد:‌ البته امسال کار متفاوتی را با سالهای گذشته انجام دادیم و شاهد مشارکت جدی مردم در تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان در مناطق محروم بوده‌ایم و بر همین اساس امسال 500 هزار بسته لوازم‌التحریر در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت که امروز 250 هزار بسته به مناطق محروم ارسال خواهد شد.

وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از 500 هزار بسته لوازمآلتحریم؛ 250 هزار بسته توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و 250 هزار بسته توسط خیرین تامین خواهد شد.

وی همچنین از تمهیدات لازم برای توزیع عادلانه بسته‌های لوازم‌التحریر خبر داد و گفت: در این زمینه سامانه‌ای تحت عنوان سامانه عدالت پیش‌بینی شده است و در واقع براساس این سامانه اقلام در اختیار دانش‌آموزان در مناطق محروم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.